Kierunki analiz
• Analiza bilansu
• Analiza organizacyjna (system organizacyjny z uwzglêdnieniem zatrudnienia)
• DZIA£ PRODUKCJI — struktura organizacyjna, produkty, procesy produkcyjne, koszty, zatrudnienie, zarobki (system motywacyjny), kompetencje kadry nadzorczej, program rozwoju kadry, identyfikacja tzw. w±skich garde³ produkcji, mo¿liwo¶ci produkcji, mo¿liwo¶ci inwestycyjnych, wykorzystanie maszyn i zasobów ludzkich, funkcjonowanie nadzoru, efektywno¶æ S³u¿b Utrzymania Ruchu, system informacyjny, inne aspekty wynikaj±ce ze specyfiki
• DZIA£Y MARKETINGU I SPRZEDA¯Y — struktura organizacyjna, zatrudnienie, koszty, zarobki (system motywacyjny), kompetencje kadry nadzorczej i pracowników, program rozwoju kadry, mo¿liwo¶ci inwestycyjne, funkcjonowania nadzoru, system sprzeda¿y i obs³ugi posprzeda¿owej, efektywno¶æ podejmowanych dzia³añ marketingowych, system informacyjny
• DZIA£ LOGISTYKI — struktura organizacyjna, procesy logistyczne, zatrudnienie, koszty, zarobki (system motywacyjny), kompetencje kadry nadzorczej i pracowników, program rozwoju kadry, mo¿liwo¶ci inwestycyjne, funkcjonowania nadzoru, w±skie gard³a, system informacyjny, inne aspekty wynikaj±ce ze specyfiki
• DZIA£Y FINANSOWY I KSIÊGOWY — struktura organizacyjna, zatrudnienie, koszty, zarobki (system motywacyjny), kompetencje kadry nadzorczej i pracowników, program rozwoju kadry, mo¿liwo¶ci inwestycyjne, funkcjonowania nadzoru, przep³yw ¶rodków pieniê¿nych, sposób finansowania dzia³alno¶ci, system zabezpieczeñ, monitoringu i windykacji nale¿no¶ci, system informacyjny
• DZIA£ HR — struktura organizacyjna, zatrudnienie, koszty, zarobki (system motywacyjny), kompetencje kadry nadzorczej i pracowników, program rozwoju kadry, funkcjonowania nadzoru, efektywno¶æ podejmowanych dzia³añ rekrutacyjnych, szkoleñ(fluktuacja kadr), system informacyjny
• ADMINISTRACJA
• DOSTAWCY US£UG (OUTSOURCING)
Czas trwania Analizy uzale¿niony jest od wielko¶ci organizacji i obszarów których ta analiza dotyczy.
Wyniki analizy s± podstaw± do ustalenia wielko¶ci potencja³u i obszarów w których ten potencja³ istnieje dla podniesienia efektywno¶ci firmy. Na podstawie wyników analizy przedstawiamy klientowi propozycjê projektu maj±cego na celu podniesienie efektywno¶ci dzia³alno¶ci firmy. Propozycja projektu zawiera; zdefiniowany g³ówny cel dzia³añ projektowych, harmonogram projektu i zakres dzia³añ.